دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
حجت الاسلام سجاد کاوه

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: صهیونسیت ها در حوزه نظامی و رسانه‌ای یک جنگ ترکیبی علیه جهان اسلام به ویژه جمهوری اسلامی ایجاد کرده اند که باید در برابر این توطئه هوشیارانه عمل کنیم.

حجت الاسلام سجاد کاوه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، در سخنانی با اشاره به اینکه امروز جهان استکبار به ویژه صهیونیست‌ها در تلاش هستند که ارکان دین مبین اسلام را نمایند در سخنانی اظهار داشت: این روزها به عینه می بینیم که دولت های استکباری و در راس آن رژیم غاصب اسرائیل تمام قدرت خود را برای تقابل با جهان اسلام جمع کرده اند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه خاتم الانبیاء سنندج گفت: امروز رژیم اشغالگر قدس با تشدید تجاوزات خود علیه مردم غزه و فلسطین و لبنان تلاش دارند که یک جنگ گسترده را در جهان اسلام ایجاد کنند بنابراین کشورهای اسلامی باید به خوبی متوجه این توطئه و دسیسه شیطانی غاصبان قدس باشند.

این استاد حوزه علمیه کردستان در ادامه سخنان خود بیان بیان داشت: رژیم کودک کش به خوبی می‌دانند که اگر در مقابل جریان مقاومت و محور آزادی در منطقه اینگونه دست به تجاوز و عصیانگری نزنند دیر یا زود از صحنه روزگار محو خواهند شد.

حجت الاسلام کاوه ادامه داد: از سوی دیگر صهیونیست ها در حوزه نظامی و رسانه‌ای یک جنگ ترکیبی علیه جهان اسلام به ویژه جمهوری اسلامی ایجاد کرده اند که باید در برابر این توطئه هوشیارانه عمل کنیم.

حجت الاسلام کاوه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت ییحیی السنوار، توسط صهیونیست‌ها تصریح کرد: شهید یحیی السنوار به عنوان رهبر جسور و شجاع حماس تا آخرین لحظه ممکن در مقابل رژیم اشغالگر قدس ایستادگی کرد و نشان داد که بالعکس آنچه که صهیونیست‌ها در فضای رسانه‌ای تبلیغ می‌کنند، رهبران سران حماس و دیگر گروه‌های مقاومت استوار در مقابل جنایتکاران اسرائیلی ایستاده‌اند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: خون شهدای بزرگی همانند اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله و یحیی السنوار بالعکس آنچه که صهیونیست ها می اندیشند، خود باعث تقویت روحیه رزمندگان در محور مقاومت خواهد شد و بی‌گمان دیر یا زود خون این عزیزان باعث از هم باعث فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha